جزئیات مطلب

۲۹ مهر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

تاریخچه چمدان چرخ دار و نکات خرید

بررسی تاریخچه چمدان چرخ دار و نکات خرید چمدان چرخ دار را در سایا نمایندگی دلسی در ایران بخوانید

تاریخچه چمدان چرخ دار و نکات خرید

چمدان چرخدار


چندین هزار سال پیش دو اختراع مهم چرخ ها و کیسه ها بودند که در آن زمان ها افرادی که با مرکب ها به مسافرت می رفتند از ساک هایی که همسرانشان برای آنها آماده می کردند برای حمل آذوقه های خود از آن استفاده می کردند که بعدها چمدان ها اختراع شدند .
اولین چمدان ها بسیار سنگین بودند ، حتی افرادی که سرمایه دار بودند برای حمل چمدان های خود ، افرادی را استخدام می کردند تا چمدان های آنها را حمل کند که چندین دهه بعد از اولین چمدان ها ، سرانجام در سال 1970 شخصی به نام برنارد سادو (Bernard Sadow) اولین چمدان های چرخدار را معرفی کرد که در زمان حال ایشان 85 ساله هستند که در یک کمپانی تولید چمدان و کت بود.
این اختراع به نحوی بود که برنارد در خانه اش بود و به چمدان نگاهی کرد و به همسرش گفت : چمدان چیزی کم ندارد؟که در ادامه این بحث او توانست این ایده را بدست آورد که می تواند برای سهولت حمل چمدان تعدادی چرخ را به آن اضافه کند .
این اختراع که با شماره ثبت 3653474 در ایالات متحده به اسم “Rolling Luggage” یا همان چمدان چرخدار ثبت شد که یک اختراع جهانی شد و در فرودگاه ها و ترمینال ها و راه آهن ها جایگزین شد و تمام افراد از این چمدان ها استفاده کردند چرا که حمل آنها بسیار راحت بود .
چمدان چرخ دار دلسی
چمدان های چرخدار دارای 2 یا 4 چرخ هستند که انتخاب این دو نوع سلیقه ایی است و بنا به کاربرد شما تعداد چرخ ها تعیین می شوند .در ادامه این مقاله از ایران دلسی برخی نکات برای انتخاب صحیح این چمدان ها به شما معرفی خواهیم کرد . جهت اطلاع بیشتر ادامه این مقالات را بخوانید .


نکاتی قبل از خرید چمدان چرخ دار:


-هنگام خرید چمدان های چرخدار ، سعی کنید چمدان هایی که چرخ آنها بزرگتر است را انتخاب کنید چراکه حمل آنها آسانتر خواهد بود و در حین حرکت ایست نخواهند کرد.
-قبل از خرید چمدان ، چرخ های آنها را کنترل کنید تا از سالم بودن و تیز بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.
-جنس و نوع چمدان را باید بنا بر کاربرد شما تعیین شود .
پس از رونمایی از چمدان چرخدار ، شرکت های متعددی شروع به تولید این نوع چمدان کردند . یکی از معتبر ترین شرکت های در این زمینه که محصولاتی با کیفیت را به بازار ارائه داده است ، شرکت معتبر ایران دلسی می باشد .جهت خرید اینترنتی چمدان چرخدار ، می توانید تمام محصولات ما را در سایت ایران دلسی مشاهده نمایید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در جلودی درب منزلتان تحویل بگیرید.
ضمناً تمامی محصولات ایران دلسی دارای 2الی 10 سال گارانتی می باشند که این گارانتی نشان دهنده صحت محصولات می باشد .

منبع : ایران دلسی