خدمات گارانتی ، وارانتی محصولات دلسی

محصولات دلسی از تاریخی که خریداری می شوند دارای وارانتی 2سال،5سال و 10ساله می باشند که در 5قاره و 110 کشور دنیا از جمله ایران انجام می گیرد.این وارانتی تجاری فقط در صورت ارائه مدرک وارانتی قابل اجرا می باشد،که این مدرک هنگام خرید باید توسط فروشنده مهرو تاریخ زده شود.

این وارانتی تجاری شامل ایراد های واضح در تولید کالا می باشد که مشخصا امکان استفاده معمول از کالا را از مصرف کننده سلب می کند.پس از مشاهده ی ایراد یا اشکال در کالای دلسی چنانچه آن ایراد در حیطه شرایط و ضوابط وارانتی تجاری دلسی تعریف شده بود،بایستی که جهت پیشگیری از تشدید ایجاد شده در کالا آن را در اسرع وقت به اطلاع یکی از نمایندگان رسمی شرکت دلسی برسانید.

توجه داشته باشید چنانچه کالایی طبق قوانین وارانتی تعویض گردد،مدت زمان اولیه (مدت زمان از خرید اولیه تا زمان تعویض) از اعتبار وارانتی جدید کسر می گردد.

مواردی که شامل وارانتی تجاری دلسی نمی باشد

این وارانتی کاربردی در مورد خسارت های وارده به کالا که ناشی از موارد ذیل باشد ندارد:

افتادن،سوختن،رطوبت زیاد،حرارت زیاد،دزدی،استفاده نادرست،تعمیرات خودسرانه و غیر تخصصی کالا،فرسودگی طبیعی در طول زمان در اثر استفاده از کالا،آسیب آگاهانه مصرف کننده به کالا وخسارت هایی از این قبیل شامل این وارانتی نمی باشد.

توجه داشته باشید در صورتی که چمدان شما در حمل نقل آسیب دیده است،لطفا (فورا") شکایت خود را به شرکت مربوط به حمل و نقل بار اعلام و درخواست خسارت نمایید.

شرکت دلسی جهت ارائه راه حل سریع تمام تلاش خود را می کند،ولیکن در برابر مواردی که ایراد ایجاد شده به یکی از دلایل ذکر شده برگردد و یا این اشکال ارتباطی به پروسه تولید نداشته باشد،دلسی مسئولیتی را قبول نمی کند.

شرایط تعویض کالا در وارانتی تجاری دلسی

شرکت دلسی خارج از قوانین وارانتی و بطور کاملا اضافه بر سازمان اقدام به ارائه خدماتی در زمینه کالاهای خسارت دیده نموده است.بخش خدمات پس از فروش دلسی کالا را بررسی کارشناسی می نماید . چنانچه تشخیص دهد که کالای مورد نظر شامل وارانتی تجاری دلسی می شود تصمیم می گیرد که جنس معیوب را تعمیر نماید یا آنرا عینا" تعویض کند و چنانچه کالای مورد نظر تولیدش به اتمام رسیده باشد،شرکت جایگزینی مناسب پیشنهاد خواهد داد و مشتری می بایست اختلاف قیمت بین کالای معیوبی و کالای انتخابی جدید را پرداخت نماید.

نام و آدرس وارانتی کننده ها و وظایف نمایندگان دلسی

 

یک نماینده دلسی و یا مرکز تعمیر دلسی پیدا کنید،برای این منظور به بخش موقعیت یاب فروشگاه های دلسی در سایت رجوع کنید.توجه داشته باشید نمایندگان دلسی و فروشندگان ایشان در سراسر دنیا در خصوص اجناس آسیب دیده و معیوب مجاز به تصمیم گیری نیستند،نمایندگان موظف هستند که اعتبار گارانتی کالای معیوب مشتری را کنترل نمایند و چنانچه معتبر است کالا را از مشتری دریافت کرده و اگر شرح حالی مشتری دارد به برگه رسید کالا اضافه کنند و جهت کارشناسی به بخش خدمات پس از فروش ارسال نموده و پس از حداکثر 7 الی 14 روز کاری نتیجه کارشناسی را از بخش خدمات پس از فروش دریافت نموده و به مشتری محترم اعلام کنند و در زمان تحویل کالای آسیب دیده از مشتری هیچگونه اظهار نظری مبنی بر تعویض یا تعمیر کالا به مشتری نکنند.

 

مشتریان محترم می توانند برای تعمیر محصولات دلسی به آدرس زیر مراجعه فرمایند.

 

 

تهران - منوچهری - تقاطع لاله زار و منوچهری - پلاک 477   33 80 71 66 021